18 Eylül 2011 Pazar

Yalan

"Hesapsız açar baharlar pembeyi
Açmadığın dalda sözün geçermi
Dünyada ölümden başkası yalan..." 
Candan Erçetin'in bu şarkısı gelir ne zaman hüzünlensem yahut depresyona girsem.Ya da tam tersi şekilde bir şeylerden kurtulmak için de aynı şekilde bu şarkının yardımını yadsıyamam..
Bazen insan şarkının moduna kaptırma anında her şeyi boş verebiliyorken yine bu şarkıyla her şeye dört elle sarılabiliyor.Yani tabii bence.Ya da yükselen burcumun ikizler olmasından kaynaklı bir durum mu bilememekteyim (:
Ayrıca o denli beni ikileme sürükleyen bir şarkı dinlerken aklıma geldi (: 
İkilemlerle yaşamak hiç bir zaman peşimi bırakmayacak gibi(=
 



12 yorum:

  1. Ne yani! şimdi banada mı 'Yalan'

    Ya da bana gerçekte, sana mı 'Yalan'

    Gerçek olan ne ki?

    Ya 'Yalan' gerçeğin uç noktasımı ki...

    Saçlarını ikiye ayır,

    sağ tarafta kalanlar gerçek olsun, sol tarafta kalanlar ise 'Yalan'

    ikisinin uçlarını birbirlerine temas ettir ve örmeye başla,

    bir süre sonra hangisinin gerçek, hangisinin 'Yalan' olduğunu ayrımsayabilecek misin?

    Eğer ayrımsayabiliyorsan, gerçek yalandan ibaret.

    Eğer ayrımsayamıyorsan, yalan gerçekten ibarettir.

    Ya da ikilem...

    YanıtlaSil
  2. Şu fani gidici hayatta ne baki ki diyorum bazen verdiğim değerler ne kadar gerçek ki hepsini toplayayım diyorum; sonra yine aynı mantıkla hepimiz faniyiz ufacık bir değeri mi hor görücem diyorum benimkisi böyle bir ikilem..

    Bu bağlamda tavuk mu yumurtadan çıkar yumurta mı tavuktan sorusu gibi geldi yalan mı gerçek, gerçek mi yalan..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hımmm...

    Yumurtadan tavuk değil, civciv çıkar.

    tıkla ve gör (:

    Lakin gerçeğin içinden 'Yalan' çıkabildiği gibi, 'Yalan'ın içinden de gerçek çıkabiliyor.

    ivedilikle usavurabildik mi?

    YanıtlaSil
  5. ya öyle bir muhabbet vardı ya o muhabbete hürmeten öyle dedim yoksa tabii ki yumurtadan çıkan şeyin adı civcivdir (=

    Aman Yarabbim çok şaşırtıcı bir durum.Paylaştığın için teşekkür ederim.

    ivedilikle usavurabildik, evet.bunu da yeni öğrendim teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  6. :) hehehe, biliyorum canım.
    görsel anlamda da tatmin etmek istemiştim ki gayemin müspet bir neticeyle sonuçlandığı da aşikar.

    usavurmak ya da uslamlamak:

    bildiklerinle, bilinmeyeni bilindik kılmak.

    yine bir doktrin ve yine bir (+) puan kazanmış olabilir miyim :D. -afacan bir çocuk edasıyla-

    YanıtlaSil
  7. ya zaten öyle bir şey ki her an bir doktrin yapıyorsunuz her an bir + puan kazanıyorsunuz yani (: -hayret bişii abicimm ya edasıyla (=

    YanıtlaSil
  8. Sizde benden farksız sayılmazsınız canım :) O'larınızla, O'yunlarınızla...
    -çıkışta Allah'a emanet ol! edasıyla :D-

    YanıtlaSil
  9. Daha bence O'hohooo demek istiyorum,40 fırın ekmeğe ihtiyacım var sadece hepsi O (=

    hm peki Allah razı olsun sizde Allah'a emanatsiniz edasıylaa :D

    YanıtlaSil
  10. (: Benim bilgilerim paylaşımlıdır.
    Merak ettiğiniz ve benimde müdahil olabileceğimi düşündüğünüz birşey olursa, her daim beklerim.

    Bu arada,

    ben yumurtayı kırdım. O'mlet yapmaya hazırlanıyorum...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim (=

    Görüyor musunuz şu nimetleti hem hayretimizi şaştırırlar,hem sevilirler,hem omlet olurlar,üstüne bir de düşündürürler yok hangisi hangisinden çıkarmış muhabbetiyle kendilerinden bahsettirirler (:

    Umarım afiyet olmuştur,gecenin bu saatinde de iyi giderdi aslında da neyse şimii (:

    YanıtlaSil
  12. yapılagelmiş olan son yoruma istinaden, şunu merak ediyorum;

    Acaba ''ben yumurtayı kırdım. O'mlet yapmaya hazırlanıyorum...'' ibaresinin muhteviyatında var olan ''O'' harfindeki yönlendirmeli linki ayrımsayabildiniz mi? (:

    Link yazıları diğerlerinden daha belirgin olduğu için, ayrımsayabileceğinizi düşünmüştüm :).

    Aslında konuya derinlemesine odaklanmayan birinin deneyimleyebileceği netlikte bir tür göz yanılsaması testi olarak addedilebilir.

    YanıtlaSil